Darin som joker mello föffan! xD

Haha kände att jag bara måste skriva ett inlägg om denna händelse. Darin ska va med i Melodifestivalen! xD 
Låten heter "Out of my life" Shiiet hatar melodifestivalen men älskar ju Darin så man får ju se hur det går.
Kanske blir melodifestivalen äntligen värd att se i år? :P
Haha hoppas ju på det. Men lite skojj ere ju iafall, får värsta nostalgin. sist han var med i en tävling då man kunde ringa in o rösta var ju i Idol för 5 år föffan, shiiet tiden går fort när man har roligt :) 
Hoppas iafall på en bra låt o ja jag kommer rösta även om de e emot mina principer i melodifestivalen x)
Och om han vinner, tja då hoppas jag att han sopar banan i Eurovision (som jag btw hatar ännu mer en den Svenska melodifestivalen xD) för jag menar visst Sverige e ett litet land men om den där lilla fjanten Alexander Rybak från Norge kunde kamma hem segern förra året så kan ju fan Darre Barre det oxxå helt klart ;D
Jupps det var allt från mejj, ska nog börja tänka på refrängen snart...
Så good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite ;)


Here he is the one and only...o ja han e SCHNYGG!!! :D


Kommentarer
Postat av: Veronica

NEJ han är inte "SCHNYGG!!! :D"................

2009-11-05 @ 18:02:13
URL: http://veronicaannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Oh yeas he is Vewe! :D

2009-11-05 @ 20:35:57
Postat av: Anonym

Har inte Darin sagt att han inte tänker vara med i melodifestivalen för han vill inte ha den "stämpeln"? :P haha vilken mes han är som är med nu ändå xD hehe

2009-11-08 @ 21:43:58
URL: http://vdekur.blogg.se/
Postat av: bildrebecka

Haha jag vet x'D Men jag älskar han ändå :D <3

o han sa ju man ska aldrig sägga aldrig :P

2009-11-11 @ 15:25:43
Postat av: athina

haha han är ju inte alls snygg !!!<3

2009-11-16 @ 18:38:48
Postat av: Mikki

Athina din geek

2009-11-16 @ 20:04:20
URL: http://hermelinkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0