Rockkarusell :D

Hej alla goa o glada därute! ^^

Jag är sjuk, jag har tråkigt, orkar inte läsa Edgar Allan Poe längre xO
Så även ja tänker göra ett inlägg om den underbart roliga kvällen på Lava i söndags...innnan jag bläv sjuk xD
(Spydde på hemvägen, oyeah!)
Blev iafall meddragen på Rockkarusellen på Lava i söndags, tänkte att de kunde ju bli kul
...de blev AWESOME!!! :D
Bandet Monoskons där Albin e med i ( jag känner inte rikitigt honom men  jag känner folk som känner honom) var stört bra, man fick värsta kicken, glädjerus i hög grad! :D
Och så vann dem hela skiten med, woohoo! :D
Det tycker ja verkligen att dem förtjänade ^^
GRATTIS MONOSKONS!!! :D
I övrigt så diggade jag verkligen banded Memorized
De bestod utav 4 killar på typ tolv år. Dem var så himla små o så jävla bra :O
Haha själv e man tuvärr helt omusikalisk xP
Men men vaffan ja uppskattar iafall o lyssna på musik! ;)







Wäjj kul o leka med Photoshop! :D

Det var väl allt..mmmmm nu börjar de lukta middag!
Kan de kanske va Spagettiochköttfärsås?? :D
Hoppashoppashoppas!!!

BYEBYE! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0