ALLA hjärtans dag <3

Hejsan Svejsan! :D
Igår var det ju alla hjärtans dag eller som Emil så fint uttryckte det ALLA hjärtans dag ^^
Skulle spendera dagen med min tuffa Emil iafall :)
O de började med att jag han Agnes Sigge Jens o Joel drog till Eriksdalsbadet o bada :D
De var jättekul, längesen ja va på ett äventyrsbad...man bläv som liten igen...mmmm nostalgi! :D
Vi bada i den där utegrejen med. Ja gick upp för o kasta snö på folk *Evil* men så är jag även förkyld idag :(
En del straffar gud med detsamma som min pappa hade sagt x'D
Sen så skulle ja o Emil egentligen åkt skridskor på kvällen men vi pallade inte så vi åt fett istället i form av cupcakes o geléhjärtan o hade de mysigt ^^
Väldigt produktiv o lyckad söndag bläv de iafall :)

...Och så en BILD! :D


Framsidan till ett kort som Emil fick av mej igår...väldans kuligt o göra det, och han bläv väldigt glad ^^

Ajja hare bra på er nu ALLA hjärtan därute! :D <3


Kommentarer
Postat av: jaqueline

COOLT KORT ;)

2010-02-15 @ 21:55:53
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Agnes

Oj, det ser ut som att det är ett fotofilter på bara! Är det det? XD Jaja, fint var det i alla fall! :)

2010-02-15 @ 23:41:44
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Haha no fotofilter...hmmm vet inte ens vad de e xD

har ba fyllt i konturerna o sen färglagt lite på ett foto :P



Haha tack iafall ^^

2010-02-16 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0