Att åka skidor är SKIDKUL! :D

Hellu! ^^
I förrgår så var de Friluftsdag på min skola o ja bestämde mej för att åka skidor :)
Har bara åkt EN gång tidigare men de var stört roligt så de tåldes o göra igen! :D
Min första inställning när ja kom till backen var att ja åker som mest en röd backe (klarade av det sist då ja åkte nämligen) o ja nästan svor på mitt liv att jag ALDRIGNÅGONSINIHELAMITTLIV skulle ge mej på en svart backe...vilket resulterade i att ja ändå åkte svart backe två gånger xD *Stolt*
Haha ja e så dålig när det gäller saker-jag-aldrig-ska-göra-någonsin-i-hela-mitt-liv x')
De slutar ju ändå med att jag gör dem...t.ex. att åka bergodalbana med loop, fritt fall o nu även svart backe xD
Vad ska ske härnäst lixom? Bungyjump? Äta spindlar? Ne usch fyfan! xO JAGVILLINTE! x'D
Ja nu ere ba för er o kolla in hur sexiga vi var i backen om ni har lust x')






Japp de var allt, hare Skidbra! ;D (Höhö mycket roligt)

Kommentarer
Postat av: jaqueline

du är cool och jag är stolt över dig :D <3

2010-02-06 @ 19:42:22
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Man tackar ^^

Du e ascool mä ;)

2010-02-07 @ 17:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0