Att ta hål eller att icke ta hål, det är frågan?

Shuuu!!!!! ;)

Nu e de lov e de e skönt som fan!
De börjar jue typ bli vår oxå :D
Snön e påväg att lämna oss, o de e rätt skönt även om jag älskar snö <3
Anyway...
Jag har länge funtat på o ta hål i lillörat.
För alla som inte vet vad det är är det iafall detta som jag kallar lillörat x') --->


Well enligt internet så heter inte lillörat lillöra utan Tragus
nämen se där, man lär sej någe nytt varje dag :)

I varje fall vill jag VÄLDIGTJÄTTEGÄRNA ta hål där, och Elin fårgade mej om ja ville följa med henne o Simon i hennes klass på tisdag o pierca mej där :P
De e ba två saker som får mej att tveka...


1. Det är rätt dyrt - 420 spänn - men å andra sidan har jag råd med de o de även om jag inte tar av mina sparpengar...

2. Jag är rädd x'D - Men å andra sidan kommer de ju va värt de (plus att där ja ska ta om ja tar e bästa stället i Stockholm typ, så de e ju säkert o så)

Så nu säger jag mej själv: Att ta hål eller att icke ta hål, det är frågan?

Det lutar nog åt att jag tar hål faktiskt...tror jag x'D
Men aja den som lever får se! ;)

Trevlig start på lovet iafall! :D

Kommentarer
Postat av: Linus

går det att ta hål där :O:O! det är ju apmycket brosk och grejer där jue :S

2010-02-28 @ 15:04:26
Postat av: Adina

Möhahaha:D Jag har hittat din blogg! oohoh YEAh! X)

Wiiiee! 8) Tack!

Föresten :D nice att ta hål i "Lillörat"! X)

// RÖmeo

2010-02-28 @ 15:45:02
URL: http://adduuw.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Cicci: Ja det går :)Fasst de lär nog kännas lite...därför ja e är rädd x'D



Adina: Wiiee, cooling du e då! ^^

Haha men ni var ju för rara tillsammans! x'''D

O ja lillörat e bästa namnet för den där lilla flärpen även kallad Tragus x')

2010-02-28 @ 21:32:41
Postat av: majalis

fan va coolt om du skulle ta hål där :D

2010-03-01 @ 23:31:09
URL: http://smajlis.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Majalis: Oh yeas...o nu e det bestämt...jag SKAFANGÖRADET...imorrn! x'D

Gaaaahhh!!!! x'D

2010-03-01 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0