WTF!?

AAAAARRRRGGGHHH!!!! x''''D
Nu är jag fan upprörd x'D...och brukar inte bli det så jätteofta...sist var i skolan när min mattelärare gick över gränsen typ! xO (Sämsta läraren! xP)
Detta har dock INGENTING med det o göra x)
Men hittade en gammal leksak i mina småsyskons rum...

Den kallas Lek&Lär och innehåller alfabetets alla bokstäver. Och på baksidan av varje bokstav finns även en bild på något som börjar på den bokstav som är på framsidan.
Fin och färglad och ett fantastiskt sätt att lära sej alfabetet kan man ju tycka när man ser den sähär på avstånd.
Men när man tittar närmare på bokstaven...

Ja, jo den e väl fin och tydlig tycker ni, o ja visst e den det,
men tar man en titt på bilden bakom så ser man en...

Va? igelkott?? vaddå IGELKOTT!? xO
Det där e fan ingen igelkott!!! x'''D
Jag kan inte på något sätt få det DÄR o bli en IGELKOTT xD
Det ser ju ut som en gris/ett vårdsvin...som pumba typ fasst gul jue xD
Ne jag klarar inte detta, hur ska barnen nånsin kunna lära sej bokstaven I med denna bild?? xP
Det kommer aldrig funka....jag kan möjligtvis få det till ett får(med huggtänder)...o de om ja vänder på bilden...

Ne nu ska jag nog sluta, jag förvirrar bara mej själv och antagligen er med xD
Hare bajs...eeeh ja mena najs! x')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0