KISSNÖDIG! >.<

Tjosan! ;)

Var och såg Harry potter 7 Part 1 i Helsingborg idag (löjligt att de delat upp den i två delar -.- men men what to do)
Jag har typ lite tvångstankar att jag måste se klart hela filmserien x) Men tja 7 down one to go nu bara xD
Nä men den var helt okej. Lite mycket camping kanske, men det e ju ioförsej vad första halvan av 7:e boken mest består av x)
Åke tyckte att filmen borde ha hetat "Harry Potter på camping" istället för "Harry Potter och dödsrelikerna Part 1" x)
Nästa halva kommer antagligen bara va massa action (därför dem ska göra den i 3D!!! Wooooow :O...gillar inte 3D) Hmmm får komma på passande namn till den med sen när jag sett den ;)
Filmen var ca 2 tim o 30 min lång vilket drev mej till vansinne då jag efter halva filmen blev så stört äckligt kissnödig >.< Trodde fan att jag skulle dö och ville inte resa mej upp då jag satt ALLRA längt in, suck -.-
Men överlevde lixom ett mirakel. gjorde dock ont när jag kissade för att jag hållt mej så jävla hårt så javla länge x'''D


En bild på mej och Åke samt random person då vi springer till toan efter bion!

Borde väl sova nu, måste upp tidigt imorgon och packa (Ja klockan tio, elva är tidigt om man vänt på dygnet xD)
Men e inte trött :D ska nog läsa Mumin istället :D Min mormor har massa awesome muminböcker med serier i här nere. dem e bara för jävla awesome! ;D

Aja Godnatt Partyhatt till er som har vett att gå och lägga er ;)

Kommentarer
Postat av: Hilda

haha du fick mustasch på båda bilderna jag tog när du satt där :D Fast den här var du gladast på så jag valde den

2011-01-11 @ 16:30:40
URL: http://hildasbilder.webb.se
Postat av: Bildrebecka

Haha ja så glad att man ser lite slem i munnen, haha. Mums! x'D

2011-01-12 @ 21:47:33
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0