Söka jobb söka jobb söka jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobbigt! -.-

Det är precis vad jag ägnat min tid efter Gymnasiet åt hitils, och fyfan vad det e jobbigt! xP
Men men det måste göras om jag vill ha ett jobb, och det vill jag och det MÅSTE jag ha...
Har i varje fall varit på ett arbetsförmedlingsmöte häromdan med min kära vän Jackie ^^ Det var faktiskt väldigt givande! Man fick många bra tips. Hur man söker jobb, var man hittar dem, vad man ska tänka på gällande sitt CV, personliga brev, hur man ska förbereda sig, bete sig på arbetsintervjuer och mycket mer. Kände mig väldigt väldigt vuxen och duktig efter jag varit på det där mötet måste jag säga xD
Hoppas verkligen att jag får ett jobb! Helst så snart som möjligt! Damn hade ju ett jobb och skulle även få fortsätta med det i sommar...men saker kan skita sig, det har jag lärt mig nu. Postkontor kan stänga ner och då står man där utan jobb. Fan hade ju ändå sökt fler jobb som backup, men antagligen för få, eftersom jag nu står här utan...Usch. Aja känner mig i varje fall duktig som verkligen försöker i varje fall, hoppas bara att det lönar sig i slutändan!

Imorgon blir det iafall inget jobbsökande eftersom att det e Midsommar! :)
Då bär det av till Runmarö, det ska bli riktigt skönt och härligt ^^
Hoppas vädret inte spökar allt för mycket bara, skulle verkligen vilja få se iafall en liiiiten glimt utav solen x)
Äsch skitsamma vad det blir för väder, ska i vilket fall som helst packa ner badkläderna, för jag SKA bada! :D


Nej jag har inte målat bilden, men hatar inlägg utan bilder så snodde en från google...saknar att ha kamera :(
Och nej hittade ingen bild från någon tidigare midsommar x)

Ajöken purjolöken! :D x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0