För vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten, för vi ska ta stuuudeeeenteeeen, o vaffan händer sen!?




Tjatja!

Somsagt så ska vi mycket riktigt ta studenten snart. Gud vad tiden har gått fort i Gymnasiet. blir nästan lite skraj när jag tänker på det. Och på vad som kommer hända sen. Man vill ju att det ska gå bra såklart. men även om man har en plan kan ju allt gå åt helvete ändå... och det är läskigt att tänka att snart börjar verkligheten. men men det är bara att ta tag i antar jag för det är ju en del utav livet. men herregud känner mej plötsligt så stor, jag som är så barnslig, haha xD
Aja anldeningen till detta inlägg var att vi fick våra mössor idag :) därför jag kom o tänka på detta ämne :P
Måste självklart lägga upp lite bilder på mössa och mej i mössan. yeah dagens outfit blir altså: Bekka förbereder sej inför studenten (mentalt) hehe x)

Yeah världens errm tuffaste kollage!
(Hihi fick ta lite egobilder med, så som den fjortis jag e! ;D)

Så lite bilder på själva mössan dårå :) -->

Framsidan

Baksidan

Fodret (Hell yeah för Svearikets flagga! ^^)

Ovansidan (Södermanlands emblem, me like!)

Skärmens insida (Stockholm i mitt hjärta...)

Själva mössan har små detaljer i grönt (jaja jag vet att detta är Naturbruks färg och inte esteternas, men man fick ju välja vilken färg man ville och jag älskar grönt xD) detta för att hela jag vara grön på studenten ^^
Grön klänning, skor, lite i sminkningen med kanske ;)

Haha fan nu måste jag fortsätta plugga Naturkunskap xP
Håller fan med Cizzi, det e så jävla lätt att fastna med att blogga då man egentligen bör plugga x)

Adiås kantarellsås! <3



Kommentarer
Postat av: Linus

vart köpte du din mössa? :)

2011-03-08 @ 19:00:09
Postat av: Bildrebecka

ABC-gruppen. Alla i vår skola har köpt därifrån typ för dem kom till vår skola och ville ha våra beställningar förut x)

Men tror de e försent o beställa därifrån nu dock :O

2011-03-09 @ 20:45:19
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0