Plugg, jobb & Nyckelviksskolan...

Mycket som kretsar i min hjärna just nu.
Först & främst är det ju allt jäkla plugg som e kvar nu på slutet. FYFAN säger jag bara T.T
Men det är väl bara att ta tag i antar jag, har pluggat konstant sen helgen började, yeeeaaah, jag som aldrig pluggar på fredagar :O
Men nu e det så att jag har inlämning utav Histiorialäxa gällande första världskriget till på måndag - Köttade klart den nyss, Hell yeah!
Sedan e det Fotoinlämning på tisdag/onsdag utav ett väldigt omfattande fototema, köttade klart det igår, stannade kvar efter skolan o redigerade bilder sen satt jag upp typ till typ 1 - 2 med loggen. haha blev typ knäpp av så mycket arbete med fotot men det är i varje fall klart nu, muahahahaha...
Sen har jag muntligt förhör om viktiga molekyler på onsdag i NKB - Det svåraste och mest krävande ämnet någonsin, ni som läser det vet varför... De e helt sinnessjukt, har börjat plugga det i varje fall, köttat det idag också, men har ändå inte kommit någonstans. Plus att Zohreh (min lärare gett mej för många frågor till det jag ska munta på, hon har gett mej sånt som jag svarade korrekt på under provet...nu e jag väldigt orolig att jag ska behöva göra om allt det iafall :S Har mailat henne men hon kommer inte svara förrens tidigast på måndag -.-
Sen har jag även redovisning på onsdag om en Hinduistisk gud i Religion, får väl börja med det nu...
Och på fredag måste jag ha skickat in en fördjupningsuppgift i Religion för att kanske nkunna få ett MVG där, fan vill ju ha det, har ganska höga krav på mej själv, vilket e jävligt jobbigt jusst nu då det är så mycket på samma gång :/

Men men, en sak har jag i varje fall avklarad! Jag och Hilda var på Nyckelviksskolan i torsdags och lämnade in arbetsprover. Jävligt skönt att ha det gjort gjort. Nu får det bära eller brista helt enkelt (Hoppas att det bär!!!) Är i varje fall jävligt glad för att Metall-linjen som jag bla sökte (sökte den + Färg, Form & Hantverk) den jag allra helst vill komma in på hade väldigt få ansökande i år. YEEEEAAAH!!! större chans att komma in då, fasst ändå är jag skit orolig, för om jag inte kommer in nu kommer jag känna mej ännu sämre än om det varit många som sökt in. Fan måste verkligen komma in där! Vill ju det så sjukt mycket!!!

Sen så är det jobbet. Jobbar ju på posten i Blackeberg och har inte kunnat jobba på jättelänge pga allt plugg och arbetsprover som hållit mej i full gång. Fan förlorar ju en massa timlön då, baaaajs. Behöver verkligen alla slantar jag kan få! ska ju resa i sommar, måste även börja betala hemma och om jag kommer in på Nyckelviksskolan i augusti, vilket jag verkligen hoppas så kostar ju det en massa pengar. Har ju mitt sparkonto, men vill ta så lite som möjligt därifrån. Fan vill ju kunna flytta hemmifrån en vacker dag med och ta körkort. Inte ens säkert att jag får sommarjobb nu då posten i Blackeberg snart inte kommer finnas kvar längre, och har hittils inte fått något annat jobb jag sökt. Bläh jobbigt... Aja måste fortsätta plugga nu. Det har varit mycket tjat och lite verkstad från mej nu, får se till att det blir mycket verkstad och lite tjat istället!


Ett smakprov på Mitt fototema, redigerad bild på Elin och hennes valp Vidar <3
Har visst inte nämnt Vidar i bloggen tidigare, aja nu kan iafall alla som inte redan sett han få se den underbart rara gulleplutten ^^
Han e så ljus, han påminner om Freke som valp ^^


Kommentarer
Postat av: Hilda

Kan inte förstå att det bara är 17! Jag hade inte så många fler bilder än så, du kan ju sno dom från bloggen? :)

2011-05-22 @ 15:58:19
URL: http://hildasbilder.webb.se
Postat av: Bildrebecka

Va 17 vad? x)

Yeah får väl sno dem dåra ;)

2011-05-22 @ 20:11:50
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Hilda

17 dagar! :) ja ta dom

2011-05-22 @ 20:17:38
URL: http://hildasbilder.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0