Pluggf***nsk***t

E så jävla less på skolan just nu, allt jävla plugg, fotoskitfanprov imorgon + inlämning utav en jävla skitäckel NKB-labb o så NKB prov på onsdag, projektslutloggskitinlämning på torsdag, vad jag gjort hittils, jo andra läxor o skit...Ibland känner jag bara för att skita i allt, typ inte plugga alls inför ett prov och bara skolka, inte ens försöka, e jävligt less nu kan jag säga, måste anmäla mej till Nyckelviksskolan idag med o göra/sammanställa arbetsprover, e så jävla opepp, kanske inte just på det sistnämda, men en jävla press ligger ju där med.

Så jävla emo man kan känna sej ibland då.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag känner också så, vill bara skita i allt nu. Orkar inte mer. Vi har så sinnessjukt mycket läxor, helt jävla galet. Orkar inte.

2011-05-01 @ 19:18:26
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Ja o det slutar bara med att man blir arg på allt, bara för att man inte kan ta tag i allt samtidgigt och prestera lika bra, bra överhuvudtaget, det går fan inte.

2011-05-01 @ 20:13:45
URL: http://bildrebecka.blogg.se/projektarbete/
Postat av: Elin

Darling <3 inte vara ledsen! Så länge du gör ditt bästa. Ibland går det skit och det man absolut inte får göra då är att ge upp. YOU CAN DO IT! :D

2011-05-02 @ 17:51:07
Postat av: Agnes

Jag tänker att jag inte ska klaga, det finns dom som har det värre XD men i alla fall: PA-processen sade i varje fall Tina till mig inte skulle vara inne 5e maj, utan "Näe, det måste vi skjuta upp" och labben behövde inte vara inne exakt igår, utan typ i slutet av denna vecka :) Så du har mer tid än vad du tror. Det är bara sista månaden nu, sedan är det över! Kör hårt säger jag bara ;)



PS. lämnade du in blodtrycksmätaren i måndags? Annars kommer Zhoreh typ lacka...

2011-05-03 @ 09:25:48
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0