2011-10-23 Mjukisbyxans dag

Hej alla goa och glada där ute! :D
Ville bara meddela för er där ute som inte redan visste det så är det faktiskt mjukisbyxans dag idag! ;D
Så av med era stela jeans eller tajta leggins o hoppa i ett par sköna mjukisar istället ;)
That's what I'm gonna do! ;)
Men haha seriöst det finns en hel drös med sköna och knäppa högtider man aldrig vetat om...förren idag :D
Vi hittade en skön hemsida på jobbet idag med alla högtider för detta kalenderår, haha fullkomligt älskar den hemsidan. Nu har man fått nått att fira varje dag! Awesome sätt att förgylla vardan! :)
Och självfallet ska jag dela med mej utav denna skatt till hemsida som vi hittade -->

http://temadagar.se/kalender-2011/

Såå har ingen bild från någon sädär knäpp högtid men kan väl lägga upp nån från någon mer traditionell ;)

Jaay jul! :D Eller rättare sagt lilla Julafton som jag och Elin alltid firar, ja jag firar jul 2 gånger om året! ;) Hehe, denna julafton har inget särskilt datum dock, den infaller när den infaller helt enkelt, men ja runt juletider iafall :)

Ååååh åh nu kom jag på en högtid som borde va med på listan! :D Höstskörde dagen som vi firade med klassen o lite folks från skolan :D Det var så mysigt och borde helt klart bli en stor högtid som firas utav alla! Cuz it was very azum! :D

Ne nu tänker jag inte skriva mer utan glida i mina sköna mjukisar (om jag kan hitta dem i röran på mitt rum :O, ska ju flytta snart så de e lite kaos) o peppa inför imorgon då skolan börjar igen :P
ska stå i köket imorgon hela dagen, hehe vi får se hur det går x) Hoppas maten blir ätbar iafall x'D

Hejdå alla partyhattar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0