Skaffa simkort!

Haha och nej inte till mobilen x) Ett sånt man använder när man tränar :P
Agnes hade ett förut, och om jag köper ett nu inan jag fyller 20 e de fett prisvärt! 900 spänn för ett år bara! När jag fyllt 20 kommer det kosta det 3dubbla -.-
Så ska köpa ett i veckan! Saknar att träna, blir så himla rastlös, och nu kan inte min ekonomi heller hindra mej! Har jobb och har hittat ett prisvärt träningssätt! Plus att simning e ett riktigt skönt sätt att träna på! ;)
Hade tänkt köpa ett kort redan idag o simma lite...meeen...dem hade redan stängt, suck -.-

I övrigt peppar jag som FAN inför Roxette, nu på Torsdag smäller det!!! Jag komer dö, haha ne men seriöst detta e nått jag velat i hela mitt liv, kan inte bli annat än awesome! Längtar så att det känns som om jag kommer spricka!!! :D :D :D xD <3
Sen så e det ju flytten som e i stor rulle, packar och packar, inte ett dugg jävla kul på något sett, men men. Det får funka.

Bild från när jag och Jackie bröt oss in på Eriksdalsbadets utebad, haha those where the days! ;)

Tjenixen! ;P

Kommentarer
Postat av: Hilda

ja :D då kan vi simma tillsammans för jag brukar göra det ibland också

2011-10-30 @ 21:39:25
URL: http://hildasbilder.webb.se
Postat av: Bildrebecka

Yes! hehe kommer nog få en del sällskap, många som gillar att simma ;)

2011-10-31 @ 19:22:15
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vart hittade du ett simkort för 900??

Hittar bara för minst 2000 :((

2012-01-19 @ 23:00:48
URL: http://heatwawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0