GRATTIS PER HÅKAN GESSLE!!! :D <3

Vad e det för idag, e de en vanlig dag,
nej det är ingen vanlig dag för det e Gessles födelsedag, hurra, hurra, hurra! ;D

Jupps jupps så ligger det minsann till, den händiga mannen och min STORA idol fyller nämligen år idag, inte mindre än 51 faktiskt, aahhh tänk så fort tiden går när man har roligt ^^
Jag tänkte iafall önska honom Grattis här på min blogg: Ett fyrfaldigt leve för Gessle han leve, hipp, hipp, hurra, hurra, hurra, hurra, badabambambambaaaa!!!!! :D
GRATTIS PER HÅKAN GESSLE!!! :D <3



Jag på signering av senaste skivan "Party Crasher"
Han signerade min  basketboll med! ;D

Kommentarer
Postat av: Alexander

Grattis Per! 51 och ser ut som 18 (typ) Hälsningar från (Nej, inte en bonde Rebekka) Skåne :D Lyssnar på Födelsedag nu förresten :D

2010-01-12 @ 18:44:18
Postat av: Bildrebecka

Åååhhh födelsadag e SÅÅÅ bra! :D

Damn...du kommer alltid va bonde för mejj, haha x'D

2010-01-12 @ 18:48:49
Postat av: Elin

Naaaaw, då va du allt lyckig ;D;D

2010-01-12 @ 19:52:08
Postat av: Agnes

Vem tog bilden då?! MOI!

Du glömde säga min pappa :(

2010-01-12 @ 21:38:50
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Ja vet men hade ingen bild på honom :(

2010-01-13 @ 17:04:41
Postat av: emma

Hahah Bekka du är sjukt cool som har hittat min blogg! Men vet du en till cool sak, jag har hittat din blogg också!! :D

Och jag kan hålla med dig, vintern är naaaajs men nu är jag trött på den och vill ha sommar nu!

PEACE

2010-01-13 @ 23:02:02
URL: http://emmacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0