"Fatta att ni stack en grej genom er grej lixom!"

Haha fullkomligt älskar min rubrik! x'D <3
Direkt citat av Elin idag på eaststreet...efter att Jag och Simon från hennes klass PIERCAT OSS!
Ja ni hörde rätt, it's dööööne nööööw!!! x'D
O jag känner mej coolare än nånsin! xD
Jag var även så pass modig att jag var frivillig till o börja utav oss två ^^
Jag tog hål i lillaörat/Tragus o Simon i ögonbrynet :)
O faan vad Elin skrämde upp oss innan, vi ville bara hem o dööö! >.<
Men men Elin är ju Elin x') Hon kan inte rå för det xD
Och när det väl kom till skott var hon bra o ha där satt ja kunde klämma sönder hennes hand x)
Men sen när dem väl tog hålet så gjorde det inte så ont :D Jag skrek inte ens :D
(Kanske bra att Elin förberett mej på det VÄRSTA ändå)

Haha Elin var ju väldans bra för o få upp adrenalinet kan man lugnt säga iafall xD
Och simon hade med sej sin tjej som stöd...
Själv fick jag nöja mej med Emils Nirvana tröja eftersom att han e i Härjedalen o sätter på pjäxor på massa ungar denna vecka xD Men det funkade jue finfint ändå :)
Btw så tyckte dem på eaststreet att mina godisörhängen var tuffa, tihi ^^

BILDER :D --->


Cool Nalle! x')





FÖRE - Leker coola

EFTER - Är coola

I am MR Cool! B)


Hejhopp gummisnopp! :D

Kommentarer
Postat av: Linus

Hihi :) Jag gillar den tröjan ^^ man kan tälta i den ^^

2010-03-03 @ 01:52:50
Postat av: Bildrebecka

Haha ja :D

And that's what I'm doing right now, tihi x)

2010-03-03 @ 15:24:47
Postat av: MICHKA x)

HAHA!! Så du tog hål till slut tufft! ;D Hihi, vilken cooling du blev. XP

2010-03-07 @ 20:30:05
Postat av: maltabloggen

Kolla in skorna som jag ska köpa från H&M. Vad tycker du om dem? :)

2010-03-07 @ 20:40:21
URL: http://atmalta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Michka: JAA!! :D ja känner mej döcool nue B)



Sistnämda person: vem e du? xD

2010-03-08 @ 17:58:55
Postat av: Sigge

Jag trodde det stod "sätter på pjäxor och en massa barn", för att jag är äcklig:)



Very cool, jag har faktiskt funderat på att pierca mig också, men jag tvekar fortfarande lite xD

2010-03-08 @ 19:30:10
Postat av: Bildrebecka

Tack :)...men hahahaha klockren misstolkning! x'D

Fasst ne fyfan vad tror du om han?? x'''D

Men pierca dej de e coolt! :D

får man fråga var? :)

2010-03-08 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0