Spending my time

Lyssnar på Gyllene Tider jusst nu
Per Gessles musik är kärlek för mej.
Och när man inte riktigt vet vart man ska ta vägen eller göra är musik jävligt bra.
Särskilt hans musik.
Ibland går tiden så otroligt långsamt.
fördriver tiden jusst NU med denna låt -->

Gå och Fiska måste nog vara min absoluta favoritlåt med Gyllene Tider <3

Låten är magisk för mej.

Var själv där på plats på Sjöhistoriska längst fram och det var underbart!

Önskar ibland att man kunde spola tillbaka tiden och återuppleva underbara saker, idag känner jag så...men tiden har en tendens att gå framåt...inte bakåt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Linus

jag hade smurfarnas version av den när jag var liten.. det var min favoritsmurf-låt.. men jag hörde det först så det är liksom orginalet för mig så nu kan jag inte tycka att gessles version är lika bra XD Det är lite synd

2010-05-04 @ 22:57:12
URL: http://onelifemylive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0