Orange tjocktröja/jacka sökes! xD

Har äntligen kommit på vem jag vill vara på Veronicas skiva (Temat ät karaktär) jo Kenny från South Park! Älskar killen, så jävla cool och serien är fuckin' underbar xD <3
Har redan orangea brallor ju...men behöver ju även en orange tjocktröja/jacka. Men hittar ingen nånstans xO
ebay har men det kommer ta för lång tid, skivan är lixom fredag nästa vecka. fanken vilket ilandsproblem jag har asså x)
MÅSTE hitta en innan dess xD Den får inte va för dyr heller xP Haha, iafall om någon skulle veta vart jag kan få tag på något som gör att jag ser ut som denna kille -->

...så pllllzz tell me x)

Hmmm ska försöka få tag på Michka så kan vi gå på secondhandjakt i helgen...

Kommentarer
Postat av: Linus

jag har en från stadium.. vet inte om det går att få tag på där längre, men du kan ju kolla. Min är försvunnen :\ hittar jag den kan du låna den, men den är ganska liten :P

2011-03-31 @ 16:44:25
URL: http://giefkaka.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Tack för erbjudandet men har fått låna en stor orange tunn jacka som Frida på jobbet sydde i slöjden förut ;)

Skäms lite att jag som är så färgglad av mej inte redan hade en haha x)

2011-04-01 @ 08:13:10
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0