Jag fick VG+ på mitt Matteprov!!! Fatta VG+!!! :O xD :D

Did I just died I went to heaven? :O
Seriöst det känns så, jag svävar typ på små fluffiga rosa moln jusst nu xD
Jag är i chocktillstånd...Jag fick VG+ på mitt matteprov på andragrads funktioner i Matte B!!!
Jag tror fan knappt det är sant, trodde min lärare drev med mej när han sa det, men icke sa nicke.
Jag började nästan gråta av lycka när jag fick reda på det (Mentalt störd unge x'''D)
Jag ska FAN rama in provet o sätta det på väggen! x')
Men ärligt talat sist jag fick VG på ett matteprov var första terminen i nian då jag förtfarande läste nians matte...
Ja jag vet inte vad mer jag ska säga, mer än att jag är överlycklig...fan vad bra att jag gick på den där jälla extramatten, fattade ju verkligen då tillslut vad min lärare försökt lära mej under några veckors tid nu (Han är ingen bra mattelärare xO) och det i kombination med att jag har svårt för matte e ju inte det ultimata precis :/
Men nu e jag HAPPI!!! :D


Kollakollakolla jag ljuger inte! x'D

HARE SUPERDUPERBRA!!! :D
Pusshej gummigrej ;)~


Kommentarer
Postat av: jaqueline

DU ÄR SÅ SJUKT BRA REBECKA!

VI FÅR BÖRJA PLUGGA MATTE TILLSAMMANS :D

MATTETÄVLINGARNA I HÄLSINGLAND VAR BÄST!

DET ÄR BARA ATT INSE ATT VI ÄR SOM SKAPADE FÖR MATEMATIKEN :D VILL AVSLUTA MED PAPPAS SERIÖSA CITAT: ALLT ÄR MATEMATIK.

:D <3

2010-01-25 @ 21:59:15
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Haha då säger jag inga begränsningar xD

Om jag lägger manken till kanske jag skulle kunna få VG i slutbetyg i Matte B xD

Då skulle jag DÖ påriktigt xD

men fan de sku allt va nått, fått G i matte A TVÅ gånger o sen kamma in ett VG i matte B...men men man kan ju alltid kämpa o drömma x)

2010-01-25 @ 22:03:40
Postat av: Majalis

SHIT FAN VA COOL DU ÄR BEKKA :D DET ÄR JU FAN ASBRA! GRATTIS!!!!!!! :D

2010-01-25 @ 22:31:27
URL: http://smajlis.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Tack! ^^

2010-01-25 @ 22:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0