Darin fyller 23! :D ....Förlöra The Game xP

Tjoho! ^<

Bläääää min dataskärm cp:ade sej igår, skulle ju gjort detta inlägg då eftersom att det var igår HAN fyllde år.
Vem? Jo Darin såklart! :D
Så jag säger bara GRATTISGRATTISGRATTIS!!! :D <3
Iiihhhh fatta att det har gått 6 år sen han var med i Idol. Helt sjukt!!! :O
Tiden går fort när man har roligt I guess...gaaah tiden går bara snabbare o snabbare för varje år som går känner jag, lite läskigt :S
Skulle vilja stanna upp tiden ibland o hinna andas typ xD
Aja stort grattis till lillpojken som e en stor pojke nuförtiden fan x)
Han har ända sen Idol varit min Idol (höhö) och jag kommer nog aldrig sluta gilla han och hans musik...Hans musik gör mej bara så himla lycklig ^^
Och den e inte fel o dansa till heller ;)

Här har vi iafall en bild på Darin o mej från en signering ;D

Yeah väldigt lycklig Bekka x)

Ja må han leva och hare bra alla ni andra oxå såklart ;)
BAJSBAJS! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0