Bildlista :)

Emelie hade gjort en awesome lista på sin blogg, nu tänker även jag göra den innan jag drar till Gymnasiemässan för att stå där med alla o tvinga folk o börja på Bild och form på värmdö :D Höhö ^^

Aja here we go...

A picture of you in your room:

Jag är flumm i mitt rum. Tar livet på mycket stort allvar givetvis! :)

A picture of you being very drunk:

Haha snacka om wasted xD Det var på vår artonårsfest o minns att jag precis innan bilden hade tagit mej en liten powernapp, sen direkt efter var jag uppe o dansa igen, överskottsenergi ftw! xD

A picture of you on your birthday:

Hade ingen bild på mej från min födelsedag i år så tog en bild från dagen innan. Åhhh saknar Beachvolleybollen<3
Var på after Beach med Jackie :D

The oldest picture you can find of yourself in digital form:

Jag i USA då jag var 12, nånstans i öknen xD
Första gången jag var där (som jag minns) Det var awesome :D

Har även denna, den aldra äldsta bilden på mej som finns på datan, fasst den är inscannad så det räknas kanske inte under rubriken "digital form" x)
Vi skulle iafall baka pepparkakor på dagis minns jag :D

A picture of you in one of your favourite outfits:

Älskar färger och baaaah vad jag älskar neongult!!! :D
Dem där shortsen e oxå en favorit, iafall på sommaren! ;)

A picture of you making goofy faces at the camera:




Baah finns så himla många sånna här bilder xD
I give you four of them, enjoy! Yeah den sista posen e den välkända/ökända!? Bäverfisken!

A picture you might have edited to make yourself more attractive:

Fotoshop ftw! :D
Redigerade denna bild för länge sen x)

A night you regret:

Denna kväll kunde ha blivit hur bra somhelst, men den blev bara hur dålig somhelst. Allting blev bara fel fel fel. Men skulle nog ändå inte säga att jag riktigt ångrar den. Man lär sej utav att leva, så ångrar egentligen ingenting!

A picture of you truly being yourself:

Haha tycker denna bild representer mej ganska så bra x)

Hittade bild på när jag målar på skolans hemsida så var tvungen att uppdatera detta ilägg. Denna bild är ingen mindre en Me Myslef and I i ett nötskal ^^

The most recent picture of you:

Måste vart denna som Emelie tog av mej på Gymnasiemässan :P

A picture of you being ridiculous:

Haha fyfan vad coola vi tyckte vi var då vi satt där o posade och tog egobild efter egobild, vad vi inte visste var att alla random peeps i bakrunden satt o garva åt oss och en snubbe gör till och med bakom oss på bilden. Guess we deserved that, haha xD

A picture of you showing off a new haircut or haircolour:

Minns att jag tog denna bild då jag precis hade klippt kortare på ena sidan och längre på den andra ;)

A picture of a time in your life that’s over, but you wish it wasn’t:

Saker och ting var så enkelt då man var liten, man hade inte lika mycket problem att oroa sej för, grubbla över. Saknar den tiden lite.

Saknar även tiden då jag bodde i villa. Bodde på Trollsländevägen i 10 år. Älskade att ha det rymligt, egen tomt, carport, rabatter utanför med solrosor, tomater och jordgubbar. Öppen spis inne. Kändes mer hemma eller vad man ska säga. Men men allt var ju klart inte bättre då...

A picture of a time in your life that’s over, and you like it so:


Det var roligt då och jag lärde mej definitivt något varje gång och jag ångrar inget men jag är glad att vissa saker är över. Det gäller bara att komma över, jag har kommit över. Vissa saken passar sej bäst som minnen.

A picture of you when you were anything but happy.

Hade ramlat med cykeln och var helt mörbultad, fan vad ont det gjorde, Elin hade iafall försökt muntra upp mej genom att sminka mej roligt, haha x)
Kul såhär i efterhand såklart x)

A picture of you that you had no idea was being taken.

Bild tagen utav agnes. Asså jag har ju nu vetat ett långt tag att den faktiskt blivit tagen, men då hon tog den hade jag ingen aning x)

A picture of you when you were a different person than you are now.

Bara tre år sen. Fuck vad mycket som har hänt sen man började Gymnasiet egentligen, och snart slutar vi! det är helt sinnesjukt! Är både jävligt lik och olikt den Rebekka jag var då som den jag är idag.

A picture of you with someone you love:




Oj det finns många människor somjag älskar, bilderna på Pappa Natalie och Mikalela får representera större delen av min släkt och bilden på Elin alla mina fina vänner :) <3

A picture of how you’d like the world to see you:

Färgglad Bildestet :)

A picture that describes how you’d like to spend every day:

Lycklig, fri och flumm :)

A picture of a time when everything was changing:

Hade precis börjat Gymnasiet. Mycket hade precis hänt, mycket skulle komma att hända.
Damn har det redan gått tre år? xD

A picture of one of the best nights of your life:

Ååh det finns många. Men denna kväll var ta mej fan kärlek <3 Att Se Per Gessle live på Sjöhistoriska för första gången i mitt liv var magiskt! kommer aldrig  glömma den kvällen!
(Jävligt synn att de bra bilderna ligger på Evas dator dock :/ ...)

A picture that makes your heart hurt:

Här vilar Tussan, Lurvis, Harry och Gnagis. Har aldrig upplevt någon människas död, men minns att jag aldrig trodde jag skulle sluta gråta då mina hamstrar dog. Tog det lika hårt varje gång. Och det gör ont att jag inte längre kan besöka deras viloplats och göra det fint där :(

A picture that makes your heart smile:





Inget slår alla galna, roliga upptåg man upplevt med vänner ;D
Finns stört många bilder mitt hjärta ler åt att se, här e några iafall ;)

SOLONG! :D

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag kan svära att jag har sett den första "A picture of a time in your life that’s over, and you like it so:" bilden, (agnes blogg kanske?) innan jag kände dig :S

2010-11-28 @ 02:31:59
Postat av: Agnes

Ja, den där när hon petar på någons mage? Den finns på min blogg ;) Varför vill aldrig min dator visa alla bilderna? :(

2010-11-30 @ 09:19:04
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Cissi: Ja den e från agnes blogg, de är då jag petar på Max mage xD Raderade ALLA bilder på han när vi gjorde slut, vilket jag ibland kan ångra lite, men men x)



Agnes: Nej de e min data som var knäpp xP Nu ska du kunna se alla bilder :D

2010-11-30 @ 19:16:57
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Linus

Aha! Men tufft ändå.. Jag kände inte dig när jag såg den bilden.. och jag mindes inte bilden när jag lärde känna dig. Och nu bara kopplas allting ihop!! Så jävla häftig känsla sånt är!! (Yeah.. cissi är lite hög eller nåt)

2010-12-01 @ 01:13:08
Postat av: Bildrebecka

Cissi: Haha jo men sånt där e tufft, bara för en själv lixom, då man ser hur saker och ting faktiskt hänger samman! :D

2010-12-02 @ 07:19:09
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Mikki säxi Rosenlind Magnusson the bäääst

HAHA jag en meed, gillar den du vad GLAD på :p

2010-12-06 @ 18:45:09
Postat av: Bildrebecka

Mikki: Klart du är med! ^^

Haha glad på? xD Jag e fan glad på alla typ xD

2010-12-11 @ 19:58:48
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Damn min mössa e med på 7 utav bilderna såg jag nu haha xD

2010-12-14 @ 18:42:24
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0