HORCPIDIOTÄCKELSITTSKITFACEBOOOKASHÅLFANSLYNSATANSPISSFUCKBAJSOLLONSKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xO x@ kjdglhg

Okej har aldrig gillat Facebook.
Men nu gick fan droppen.
Dem har köpt upp spotify, eller ingått samarbete eller vadfan...
Så tja inget Facebook-konto, ingen Spotify. Någonsin. För mej.
Vad ere dem inte förstår. ALLA HAR FAKTISKT INTE FACEBOOK!
Och det ska ju inte va som ett jävla tvång att skaffa det!!??
Och jag som fått en laptop av Kia nu när jag ska flytta... som jag tänkte lägga in Spotify att ha när jag sitter där ensam i ödemarken och lyssna på min Forever-alone-lista som jag och mikaela planerat att göra åt merj
(Evas data var btw så gammal och trög att den avaktiverade mitt förra Spotify-konto av nån anledning...trots att jag fått invite av Agnes och allt xOO)
Så nu är jag arrrrg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tänker aldrig nånsin i helvete skaffa Facebooksatfläskfan. Den sidan äcklar mej, bööööööööh. Nu mer än nånsin.
Bajs kanske övereeagerar för att jag är stressad inför flytten...
...Nej jag hatar facebook punkt -.-
Arg bild xD
 
Ne nu ska jag fortsätta att packa ihop mitt liv i lådor.

Kommentarer
Postat av: Mikkihoe

Ohh somebody is maaaaaaaad!!! :O

2012-08-12 @ 23:03:51
Postat av: Bildrebecka

Jag tänker inte skaffa FB...nånsin!!!!!!!!!!!! xO

2012-08-12 @ 23:13:56
URL: http://bildrebecka.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har läst på sidor om det, folk är fett arga för det. Hoppas inte mitt konto kräver att jag måste ha facebook...men jag tror bara det är nya användare som måste ha det, som försöker skaffa fb nu. Så förstod jag det som på det folk skrev.

Haha, jag drömde häromnatten att du hade övergivit mig och skaffat facebook, och du typ "facebook är jättebra" surrounded by friends och jag typ "NOOO" som i en film XD

2012-08-12 @ 23:15:59
Postat av: Agnes

Det var från mig ^^
/Agnes

2012-08-12 @ 23:16:38
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Jadu Agnes det e skit xP
Men tack som fan för att du fick igång mitt gamla Spotify-konto :D :D :D
Och tack för den hippa klippningen oxxå, haha ;)

2012-08-14 @ 18:54:38
URL: http://bildrebecka.blogg.se
Postat av: michka

hahah bäst xD

2012-08-16 @ 01:22:08
URL: http://michka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0