S.T.R.E.S.S.A.D.

Yeah thats my middle name now!
Flyttar på lördag. LÖRDAG! Fatta helt stört ju.. Om 3 dagar.
Och fyfan vad jag legat i de senaste hmm 2 veckorna typ xD
Med att packa (Hur kan jag ha så mycket grejer!?!?)
Handla sådant som kommer att behövas i min lägenhet.
Fixat med min dator, har fortfarnade en massa bilder som måste överföras, bööööhhh.
Det enda positiva med allt detta e att jag typ inte haft tid att vara särskilt nervös. Men det kommer väl. När jag sitter där i min nya lya ensam I guess x)
 
Och för att jag har överfört iafall lite bilder från den gamla datan till denna tänkte jag lägga upp lite äldre nostalgiska
bilder från bildarkivet här :) Just for funsies! ^^
Haha ingen röd tråd här direkt. Men vad gör väl det :P
Love random!! :D <3
Inte elska stress -.-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0