Hungerspelen

Så länge sen jag fick låna denna bok av Agnes, hah, hade nästan glömt bort den.
Men så visade dem filmen på planet när vi var påväg hem från Usa. Fan den var ju jävla bra alltså.
Så nu dem här två nätterna jag typ nte sovit alls pga jet-satan-lagen så har jag iafall hjort nått vettigt. Läst denna bok. Otroligt bra! När du kommer hem Agnes vill jag gärna låna nästa om du har den ^^
Rekomenderar den varmt till alla som inte läst den, och ja särskilt till alla som gillar sci-fi o sånt. Själv e de en av mina favoritkategorier inom böcker.
Älskar sci-fi, skräck och fantasy. ååååhhh verkligen dör för fantasy <3<3 *Nörd*
Hmmm påtal om det, har upptagit min andra omgång av den heliga boken (Japp talar självklart om sagan om ringer-trilogin) Så det e bara att nörda mej igenom så många sidor jag hinner innan jag får tag på Fatta eld nånstans ;)
 
I övrigt sitter jag o jobbar med arbetsprover nu... och börjar bli jävla trött vid det här laget, men sova får vänta tills ikväll för att inte fucka upp min dygnsrytm igen xP
Och hah apropå ingenting, Sverige e allt bra underbart. Faaaaan vad det regnar ute o åskar, där ute hör knappt vad jag tänker. Men har saknat regn. Så det känns på nått sätt befriande. Happ ser ut som om det haglar oxå, men det gör mej faktiskt inget. Det fick gärna snöa oxå. Fast kanske får vänta några månader. Tror inte så många skulle tycka om det förutom jag x)
Josh Hutcherson som Peeta Mellark
För att jag blev lite kär i honom när jag såg filmen <3 mahaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0