MiniCykel Semester till Vaxholm :) (Eller?? kommer vi hamna nånanannstans?? :O)


Snart beger jag mej med cykeln till Liljis för att möta upp Emelutt :)
Vi ska cykla till Vaxholm!
Verkar bara bli hon och jag...av lite olika anledningar...
Men det blir nog bra! ;)
Vi måste fixa käk o karta bara så är vi good to go ;)
Cykla är fan livet ^^ Och leva livet är vad vi ska göra!
Haha bryr mej inte om vädret inte är tipptopp, vad spelar det för roll, det e ju lite charmen med svensk sommar. O värme kommer jag få så det räcker o blir över när jag drar till Calefornien på fredag nästa vecka ;D

Hmm bilder måste det ju bli oxå...



Happ gangstrarna by themselves! YEAAAAH! B-D
Bilder från Emelies blogg från förra årets cykelsemester

Ne nu drar jag! Solong datan och det bekväma livet, hallå vildmarken! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0