En Apa Som Liknar Dig

Någon annan som kollar på årets "Så Mycket Bättre"?
Jag kollar såklart, haha Darin e ju med ;)
Men missade ett avsnitt, de som Olle Ljungström höll i. Men lyssnade på Spotify iafall vilken låt Darin gjorde. Han gjorde "En Apa Som Liknar Dig" Och Fuck vad bra!  Kan fan inte sluta lyssna, haha sitter o har låten på Repeat på Spotify! YÄÄÄH!!
Helvete att jag missade de avsnittet, och kan inte kolla på TV4Play heller, för de e försent...o pallar ju inte skaffa premium, det kostar jue -.- Böööh :(
Här e låten om ni vill lyssna (Fan gör det! ere suckers! xD)
http://www.youtube.com/watch?v=XLYXEhuDr-g
Fan vilka röstresurser den mannen har!
Och så lite ögongodis ^^
 
Annars då... tja har nyss ätit spagetti och köttfärsås. GOTT! :D
I skolan designar vi brödrostar, faktiskt jäkligt kul ;)
Och ah ikväll vid halv 7 blir det boxning, de lär nog bli riktigt fett :) Gillar boxning :) Haha hoppas jag hinner smälta maten bara xD Inser nu att de bara e en halvtimma kvar xP Sååå ska nog ta o byta om strax...
TJINGELING! ;D

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha det avsnittet är typ det jag sett av så mycket bättre XD Magnus ugglas låt var riktigt bra :)

2012-11-13 @ 14:01:41
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: michka

hahha!! bekka du är så toppen!! fett nice med spagetti eller jag är ju vegetarian så av principsjäl så får jag inte digga det!!... även fast det också e nice!! åh boxning är fett skoj fast jag har inte armar för sånt., åh du btw nej!! jag håller inte med det där du säger om darin... att han är ögongodis eller den saken kan väll diskuteras!!asså i såna fall e killen lakris.. jag tycker inte om lakris.. jag tycker ju inte om godis heller nu när jag tänker efter.. hmm. han kanske e godis ändå!! åh btw igen eller detta är det första hela bekka inlägget jag läst, brukar annars skumläsa eller gissa vad du skriver.. hehe stolt eller det är inte det att du inte är intressant eller underhållande,. det är det att jag inte tycker om att läsa.. liksom som darin.. och nu har jag läst om darin!! hehe dubbelt ogillande där..!! men du är toppen haha x)

2012-11-13 @ 22:28:32
URL: http://michka.blogg.se
Postat av: Bildrebecka

Agnes: haha får ta och lyssna på den oxxå då ;)

Michka: Hahahahaha knäppis x)
Gillar att när du väl läser igenom så läser du ett inlägg som handlar om darin jusst, haha det kunde du väl ändå listat ut på bilden ;)
Men du, kommer du med till Hällefors nästnästa helg eller? :) :)

2012-11-13 @ 23:26:25
URL: http://bildrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0