HP ENVY ULTRABOOK

Sååå, fick min nya dator idag :) :) :)
Anledningen till att jag skaffat en ny är följande: Den jag har nu stänger av sej själv ibland. När man vill stänga av den stänger den inte av sej. Min externa Hårddisk rymmer typ 3 gånger så mycket som själva datorn. Datorn går i uuuulltrrraaaaaraaaaapiiiiid. Den kan vare sig ha Photoshop, nått annat Adobe program (som e viktigt att vi har nu i skolan) Powerpoint eller ens enklare program som Word. Och inte ens Sebastian kunde få datan att förbättras på något sätt. Japp så slutsatsen var följande: Denna dator är körd! 
Så onda (snälla <3) Sebastian hjälpte mej att leta rätt på en ny, snygg prisvärd, behändig dator, eller ah laptop som skulle passa mej och det jag kommer ha användning för med den. Och tja med alla studentrabatter kom jag undan rätt hyffsat tycker jag :) Datan skulle kostat nått med 7000, men nu istället nått med 4000 har jag för mej. Så jag e klad hest ^^
Kan dock inte använda min nya baby än för Sebastian ska fixa och trixa lite med den först så att den blir användbar för mej. 
En sak som skrämmer mej lite dock är att denna nya dator har windows 8, vilket har ett helt annat gränssnitt än Windows 7, iiiihhhh läskigt :S
Men men får väl fan ta och sätta mej in i det! Pallar inte köpa Windows 7 för typ 800 spänn xD
Ne men ah detta ska nog funka!
 
Vill ni se en bild hur min lilla baby ser ut då? :D Haha klart ni vill ^^
 
 
Jepp jepp my new lover. Eller ah i början kanske, sen kommer vi bli ett gammalt vresigt par som bråkar med varran . Haha jag och datorer alltså xD Fasst de borde ju inte bli lika mycket bråk som med skolans mac eller min nuvarnde dator får man ju hoppas x)
 
Neeee men nu måste jag fanimej sova! Ska upp typ 6 imorgon för o fixa klart med min redovisning om min brödrost, så ja godnatt världen ^^
ZzZzZz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0