STOKHOLM

Så jag är i Stockholm nu för jag har höstlov, eller som dem kallar det på skolan "specialvecka" hehe ^^
Har ioförsej vart här flera dar nu x) Kom redan i fredags förra veckan ;P
Så har hunnit träffa en hel del folk redan, trevligt trevligt ^^ Men de mesta har jag faktiskt framför mej ;)
Imorgon ska jag träffa Jessica och sen på kvällen ska jag o Agnes på Skräckfilmsnatt. de blir fett :) O på torsdag ska jag hänga med Agnes till Nyckelviksskolan <3 Awesome!! Älskar verkligen Fidu o hela min klass, men ibland måste man ju få sakna lite oxå ^^ O Sen efter de ska jag möta upp min "sämre hälft" som kommer till Stockholm och hälsar på <333 Faan vad man kan sakna någon så  jävla mycket på bara så kort tid då! 
Sen blire torsdagsmiddag (yaaaaye nostalgi <3) O på fredag blire väl lite skoluppgift, ären i stan o god middag :) lördagens stora höjdpunkt och kanske även veckans blir iafall en Halloweenfest hos Putte :) De blir nog riktigt najs!
Sen på söndag blir det hemfärd till lilla Hällefors igen för plugg, filmkväll fest och ja... lite annat hehehehe...
Fina Sebastian <3
 
(Och ja Sebastian jag har snott denna bild från din hemsida, och ja den var fin på dej, och ja nu e det även så att jag inte heller har några andra bilder på denna dator eftersom den inte är min xD och ja du är sämst :D <3)
 
Ne nu ska jag väl ta o tänka på refrängen, så jag säger godnatt och over and out! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0