Onsdagsfika/Torsdagsmiddag/Onsdagsfilm

Sånna där underbara små stunder som förgyller veckan.
Minns när jag Jackie och co på Gymnasiet drog igång med Onsdagsfika, så jäkla najs, man fick tid att ses att slappna av iafall för en liten stund, en paus från allt pluggande. Det behövdes!
Sen på Nyckelviksskolan då jag Laurens Daniel, Gotlands-Elin Torsdags-Viktor och Bogan (Samt lite annat folk, ofta en ny random Gotlänning) middagade tillsammans på Torsdagar.Så jäkla mysigt, och roligt. Att få snacka ut om allt, laga god tillsammans och ja hehe lite rödvin på det, underbart! <3
Och nu i min nya klass har vi mer eller mindre infört Onsdags-Film då för att typ alla älskar film och för att umgås. Vi bor ju inte gemensamt i Lärkan som egentligen var menat, utan istället rätt utspritt, rätt synn... Men men vi umgås iafall, och onsdagfsfilmen e ju en väldigt trevlig faktor ^^ Igår såg vi The Boat That Rocked. Jäkla bra och rolig feel-good film!
Japp måste bara säga att jag älskar sånna här små mysiga, trevliga tillställningar i vardan. Hoppas de aldrig tar slut. För älskar människor, att umgås, att prata, ja ni vet. Vänner, att ha roligt ^^
Och att ta en paus i vardan och bara vara. Så jäkla najs! :)
 
Haha det var väl det de.. Btw har tränat nyss, kommer ha ooooont imorgon, haha.. men men ska man bli krall så x'D Naee men ahh... lite starkare armar vore inte fel, och lite rutor på magen hehe, en dröm sen låååångt tillbaks. ska nog fan skaffa mej skiten nu ;)
Haha hoppas iafall, man får ju fan kämpa lite om man vill ha nått! ;)
Nu...Californication :D :D :D  <3 <3 <3 (Ja jag är besatt xD)

Kommentarer
Postat av: emelie

Åhh, the boat that rocked! En av mina favoritfilmer :DDD

2012-09-14 @ 14:03:12
URL: http://heatwawe.blogg.se
Postat av: Bildrebecka

Haha ja den var fett bra :D

2012-09-16 @ 15:15:36
URL: http://bildrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0