Mitt PA:

Mitt PA kommer handla om skrotkonst (Recycling)
Min frågeställning är: (Minns inte exakt, du får gärna skriva den i ett inlägg Tina!)
Jag vill göra detta eftersom att jag är intresserad av hur saker som i någons ögon i skräp i någons annans ögon kan få ett värde och hur någonting fult kan omvandlas till någonting fint. Det gäller bara att tänka outside the box!

Jag har valt att koncentrara mig på konst som även har någon form utav funktion.
Hittils har jag planerat att göra smycken, (accesoarer) Klockor och en lampa (alternativt fler?)
Detta för att då har jag några lite mindre grejer, några mellanstora och en (kanske fler) stor grej. Lite olika format helt enkelt.
Klockorna är ju lite mer som t.ex. tavlor i den aspekten att de är platta medan en lampa i sin tur är mer tredimisionell som t.ex. en skulptur. vill pröva på olika metoder.

2010-11-01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0