Inspiration Del 5:

Agnes tipsade mig om en affär som heter AfroArt som  tydligen ägnar sig väldigt mycket åt just recyklingkonst. Kollade upp äffären på internet och gillade verkligen vad jag såg!
De har gått till väga på ett väldigt snyggt och coolt sätt för att skapa återbrukskonst.
Några tuffa påskpynt som finns att köpa i butiken nu:

Här är även länken till deras hemsida: http://www.afroart.se/
Ska ringa dem nu och kolla om jag kanske skulle kunna få en intervju med dem, det skulle va awesome! :)
Annars får jag ta och kolla upp Stockholms Stadsmission för det eller någe. Hörde av både Michka och Agnes att även dem ägnar sig lite åt recykling.

2011-04-02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0