Photoshoot

I torsdags så hade jag och Agnes våran gemensamma photoshoot. Hennes plagg och mina smycken. Vi hittade nog den coolaste platsen i Stockholm! En utav dem coolaste i varje fall. Det låg mellan skanstull och Zinkensdamm och var en gammal räls och en stor grafittivägg. Precis vad jag och Agnes ville ha! Det var nästan lite för bra för att vara sant. Och solen visade sig till och med i lagom tid då vi kom dit. Har inga bilder att visa då Hanna har USB-minnet för bilderna som ska framkallas på Crimson. Grymt att man känner en vän som har kontakter där altså. Photos for free, wee! ^^ Men kanske lika bra att jag inte har några bilder att visa. Vill ju inte avslöja för mycket. Det blir till på PA dagen för folk att få se ;) Kan i varje fall säga att vi använde oss av våra vänner: Hanna, Frida och Nevena, och fan så snygga kompisar man kan ha då! Stort cred till dessa människor som ställde upp! :) Vi sminkade och stajlade dem utefter Agnes kläder, mina smycken...Men som sagt bilderna kommer på PA-Dagen!

2011-04-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0