Kopplat strömbrytare samt finsjustering

Nu har jag agerat elektriker och kopplat el. Sådan el man får koppla själv då, enklare grejer, en strömbrytare till min Cocacolalampa helt enkelt. Okej fick lite, eller mycket hjälp av pappa x) Inte det att jag inte kan koppla själv, det har vi lärt oss i elsäkerhet på ARL. Men satt i typ två timmar i skolan och försökte få bort en jäkla skruv som inte ville lossna och bara gick sönder...Då jag kom hem gav pappa mig en ny strömbrytare och hjälpte mig då jag var helt död efter mitt tidigare försök som totalfailade pga skruvf***n. Förlåt för svordomen.
Nu är i varej fall lampan helt färdig kopplad vilket känns jätteskönt. Har även målat mina visare till  kasettbandklockan vita idag, då de både syns och matchar in bättre då som helhetsintryck. Sedan limmade jag även på gemen som siffror på CD-Rom-klockan (Hade bara satt på de löst innan för att testa hur det såg ut)
Så nu är det bara intervjun och fotoshooten med Agnes jag har kvar. Ska försöka hinna med intervjun i helgen för vet inte när annars jag ska få tid till det. Det kommer bli väldigt stressigt annars...
Ska fråga Michka min kompis om hjälp att hitta någon. Vet att hon pratade om någon förut som höll på med recyclingkonst, har för mig att det var Stockholms stadsmission eller något...Aja får kolla upp det!

Pappa som kopplar el:





Och så vips kunde man reglera om lapan ska lysa eller vara släckt UTAN att behöva koppla loss transformatorn...


2011-03-30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0