Skisser Del 3:

Okej för det första är jag väldigt stressad just nu. Hade tänkt göra klart båda mina lampor nu på lovet med måste göra klart Cocacola-flask lampan nästa vecka istället...detta för att killen i butiken "Elektriska svea hade tappat bort själva hållaren till halogenlampan jag skulle ha, F****N! Men jag ska väl egentligen inte säga något så virrig som jag är. Köpte i alla fall en röd ljusslinga så att jag kunde göra klart min läskburk lampa. Det fick bli en singa helt enkelt för att jag kom fram till att det skulle bli snyggast och smidigast så.
Är i varje fall klar med den lampan nu vilket känns väldigt skönt! Men ska lägga upp en liten skiss jag gjorde innan först:




2011-03-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0