AWESOME! :D

Detta inlägg är som rubriken sägger mycket riktigt AWESOME! :D
Hmm vart ska jag börja...
Igår gjorde jag iafall bästa investeringen på länge o köpte mejj en blå pulka på Stadium.
Träffade lite amigos o åkte hela dagen lång i Trekantsbacken...de var jävligt kul!!! :D :D :D
Ni som tror att ni e för stora för o åka pulka bara för att ni e 17 eller nått sånt har så fel...de  e ju föffan KUUUL! :D

Senare på kvällen träffade jag min kömpis Veronica som jag inte träffat på länge, de var riktigt najz :)
Vi tog en kylig vinterpromenad där framåt kvällen, o som om de inte redan var tillräckligt bra som det var så gissa vad vi fann? xD
Jo en GB-GUBBE vid en föredetta Matbutik som kallades Handlarn. Han låg där helt frusen i en snödriva så jag var ju tvungen att ta hem honom o ge han värme o tak över huvet ;D
(Nu e jag lika cool som dejj Agnes!!! x'''D)

Och sist men inte minst...
Jag åker ju till Skåne imorgon så då tyckte mina småsystrar att jag skulle öppna deras julklapp redan nu imorse :P
O gissa vad som var i...jo ett nytt mobil skal, färglatt o helt underbart...haha ibland älskar jag fan mina småsystrar :D <3
Så nu e min mobil supersnygg!!! :D

De var allt från mejj...kolla in mina AWESOME bilder, Adios! ;D

      

Fin blå pulka...Jag Vewe & GB-GUBBEN! :)

     

Skalet före ush o fy o blä...skalet efter...AWESOME!!! :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Agnes

Du skriver så jävla rörigt! XD Jag som är värsta ped(t)anten! (Mycket roligt Agnes, det må jag säga)

I alla fall så gillar jag skalet! Fast knappsatsen är fortfarande lite tråkig...varför fick man inte till en sådan med skalet?

Btw, är det du som har målat baksidan med mönstret?

2009-12-22 @ 18:21:55
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Elin

Fan vad snygg mobilen blev (;

2009-12-23 @ 14:07:48
Postat av: Bildrebecka

Haha jag tyckte de var mycket tydligt o bra, hade ju tillomed delat upp de tre AWESOME-händelsena i tre stycken x'D men men...

Ne de e inte ja som målat faktiskt utan de e utklippt från nån gammal lindex-kartong x)

Sen kunde man beställa nya knappar med men de hade inte mina småsyskon gjort...men ja e HAPPi iafall!!! :D :D :D

2009-12-25 @ 16:21:55
Postat av: Agnes

Jaja, det var snyggt i alla fall :D

2009-12-29 @ 00:14:06
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0