"Hejj kom o hjälp mejj!?"

Tjabba tjenna hallå, vi sägger så! ;D
I förrgår/igår så var det Volleyboll för hela slanten kan jag sägga ;D
Först så hade jag o Jackie vår sista träning i grundkursen på Beachvolleybollen...sorgligt men sant :'(
Men vi ska helt klart börja i träningsgrupper till våren för denna sport är så j*vla kul! :D
Jag rekomenderar den VARMT! ;)
Eftersom att det var sista träningen så hade vi en liten turnering vilket var jävligt kul och bra uppvärmning inför vad som komma skulle...(Ja Jackie vann hela skiten xD...Grattis Jackie!!! :D")
Iafall det som vi då gjorde direkt efter träningen var ju såklart o skynda till vår skola för att vaddå...jo spela Nattvolleyvboll såklart...ännu mer Volleyboll altså för våran del, WOO!
Så vi var jättepeppade när vi kom dit och vårt tema var ju errm bäst?
Vad fan hade vi för tema..."Hej kom o hjälp mejj!?"
Iafall så vann vi hela turnering, vi utklassade varenda klass o det bara med 6 spelare i laget! Fatta! xD
o jag som inte ens går i sambetendeklassen som jag lirade med x) (Ja om ni verkligen vill veta hela sanningen så kan ni ju läsa följande...vi körde två matcher, förlorade dem och åkte ut ur turnéringen xP)
Det var iafall en väldigt kul kväll o vi åkte hem till Jackie vid 1-tiden nån gång :P
...Jusste våran uppvärmning, om man nu kan kalla det så var ju lite...speciell x)
Vi skulle byta om i dushen hela laget eftersom att alla omklädninsrum var smockfulla o toaletterna låsta. O ja vad tror ni händer? Självklart så sätts ju dusharna på o vi samt alla våra saker blir genomvåta...men men vi fick oss ett gott skratt o lärde oss förhoppningsvis en läxxa...eller inte x)
Iafall nog babblat av mejj...
Höre gött i vött ö törrt! :)


FIN LAGBILD :)



Kommentarer
Postat av: majalis

Sv: haha, ja! hur fan gick det till???? xD

2009-12-08 @ 21:56:22
URL: http://smajlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0