Julmarknad!

Nu ere jul igen o nu ere jul igen o julen vara än till påska...osv x)
Idag hade vi bildesteter på Värmdö gymnasium äntligen våran julmarknad ;)
Haha som vi har slitit med det den sista månaden. Vi har suttit där nere i vår bildsal och massproducerat grejjer som om vi vore nåra slags kines-tomtenissar? x'D
Alla var tvungna o göra Julböcker så det gjorde ju alla då...obviously x)
Men sen så gjorde jag Agnes o Hanna asballa godisörhängen samt pimpade kändisar att hänga i granen ;)
Ajja det blev en riktigt trevlig Julmarknad tycker jag iafall :)
Trevligt folk, mycket snö o coola grejjer som vi tjänade in pengar på, woo!
Men nog snackat...ta o checka in lite tuffa bilder från den istället ;D
Solong!








Wooo bilder!!! x'D

Kommentarer
Postat av: Linus

ojojoj... vem är hetingen som trycker hela käften full med muffins? XD jag kan se bättre ut än så :P

2009-12-22 @ 01:47:46
URL: http://onelifemylive.blogg.se/
Postat av: majalis

du kan inte seriost mena att det var den dar grinchen som hon hade malat :O :O den ar val datagjord????? :O

2009-12-22 @ 13:12:18
URL: http://smajlis.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Haha du e ju skitsnygg med muffins i käften Cicci x)



Jo Majja de e Renné som gjort Grinchen, fasst med photoshop då...men hon e fett bra på de ;)

2009-12-22 @ 15:26:18
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Renée

Jag tackar och bockar för komplimangen. ;D

2010-01-17 @ 18:08:22
Postat av: Bildrebecka

vassego' Reneé ;D

2010-01-25 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0