Från industriområde till Hawaii

HOOLLLAAA!!!!! :D
Har inte haft tid om om skriva om i måndags, but here I go ;)
Jag o Jackie körde ju vårt första pass på Beach volleybollen då :). De ligger ju inte jättelägligt, ute i Södertälje men men....så när vi drog dit satt vi på pendeln ett bra tag innan vi kom fram. sen när vi äntligen anlände kände vi oss helt lost xD Jag ba: Jackie vi har hamnat mitt ut i helvete! Hon: Ja du Rebecka man brukar väl sägga ödemarken eller ingestans men om du sägger det så x'D
Med lite, errm mycket hjälp från andra hittade vi iafall dit tillslut, och vilken kontrast det var från att stå därute på nått industriområde till att stiga in i en lokal som kändes som sommar utomlands, ja det var fan som att gå från ett Industriområde till Hawaii det x)
Träningpasset var iafall jävligt kul, klart värt att vi dragit dit....o tänka sig att allt började med en sökning på sporter på Wikipedia x)
Det enda negativa var att jag efter tränngen såg ut som ett Emo på armarna, men vaffan de får funka xD Förresten så sa våra coacher att man bara får så dem två första gångerna typ så de e löngan ;)
Ser redan framemot nästa måndag, jävligt kul med dejj som partner Jackie, o på detta vet jag att du svarat : Det här hade inte vart roligt med nån annan än dejj BÄÄCKAAA!!! x'D
Solong sukkers! ;)


BIILDEEEER!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: jaqueline

HAHAHAHAHA du och jag och våra internskämt.

"SÅG DU MIN PLOOOOOOCK. Det här hade inte vart kul med nån annan än dig BÄÄÄÄCKAAAAWH!!" :D :D

puss du är kul <3

2009-11-12 @ 23:27:37
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Jag vet, våra intärnskämt e grymma!!! x'D

Hähä du e kuligastare....errm xD <3

2009-11-14 @ 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0