He's behind you, he's got Swine flu! :O

Alla snackar om den, hela tiden jämt och ständigt, den syns där i median var dag, och den lurar bakom varje hörn, just precis SWINE FLUEN!
Ska man ta sprutan eller ska man inte ta sprutan? hur farlig e den egentligen? o.s.v. Själv så tror jag nästan att det är en myt x'D Ne de gör jag kanske inte, men men x)
Min fader vill iafall att jag ska ta sprutan, så ska göra de imorrn, måste gå upp tidigare än vanligt då... suck -.-
Men ajja man får ju se om man överlever x) Ett litet stick i armen har man ju inte dött av förr precis, o jag e varken spruträdd eller e en sån där looser som brukar få bieffekter efteråt. Ni vet t.ex  feber o sån skit.
Så man får ju ba hoppas att det går vägen även denna gång ;)
Ajja önska mejj lycka till nu iafall! ;P
Jag e varken för eller emot sprutan, men man börjar ju nästan bli lite rädd för den där Swine fluen, man vet aldrig vart den ligger o lurar x) kolla ba in detta klipp x) --> 
http://www.youtube.com/watch?v=PIDS_kT9j94
Helt galet på taket I knöw xP



JAG E INTE RÄDD FÖR SPRUTOR!!! x'''D
...och jag gillar ju grönt :)


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA! Vilken äcklig video xD

Gah vi kommer dö imorgon rädd

2009-11-19 @ 19:30:10
URL: http://vdekur.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Haha orginalvideon var läskigare x=

Men man måste va 18 för o se den :O

Haha jag verkar ha överlevt afall x)

2009-11-21 @ 17:53:08
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0