Elins vägg :D

Äntligen är detta evighetsprojekt avslutat...typ x)
Men rumet e iafall möblerat, Elins altså ;D o den stora väggen är väl klar den med :P

Som vi jobbade jag o Michka, o ja Elin hjälpte ju oxxå till på ett hörn ;)
De tog ju fan år o dar o vi la ner blod svett o tårar i denna vägg ska ni veta, man ack så snygg den blev...fett värt, vill att den ska va min x)

Men men nog med snack, ta o glo på bilderna istället för bilder sägger ju mer en tusen ord :)
Pusshejj gummigrejj :D~

     

Da wall jaoooo ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Taaack för hjälpen din GIIIIII! ;D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-26 @ 20:44:42
Postat av: majalis

fett snygg vägg ;) vem skulle banga på den liksom! :D

2009-11-01 @ 00:48:07
URL: http://smajlis.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Haha visst Majja xD

O jag skryter inte jag e ba nöjd haha de måste man ju få va ibland ;)

2009-11-01 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0