Kvadreringregeln!?

Hola amios, nu har även jag en blogg, höhö ^^
Var ju tvungen o skaffa eftersom jag hade det ultimata namnet till vad den skulle heta ju :D
dvs bildrebecka! ;D
tyffaste namnet jag vet ;D
E jusst nu med min kära vän Jackie som hjälpt mejj fixxa denna blogg, allt tack till dejj Jackie :D <3
Men hinner inte skriva så mycket mer jusst nu för vi ska snart möta upp Lagis, Elina, Emelie, Emilia och Petra o dra hem till min mor för o köra llite sällskapsspel. Så hare gött, puss o kram skumbanan! :D <3

Tjejen till vänster är hon som har hjälpt mejj med bloggen. hahaha...


Kommentarer
Postat av: jaqueline

IFÖRSEJ ASTYFF HEADER! :D :D :D

jag är den första som kommenterar din ULTIMATA blogg (a) kvaderingsregeln är GRYM.

ska bara lära mig den först :) <3<3

2009-10-26 @ 00:48:08
URL: http://snackie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0