Sleeping in my car!!!

Shuuuuu :D
Igår blev en minst sagt lyckad kväll...kvällens höjdpunkt: Vi körde spelet Twister o jag ska flytta min högra fot jättelångtbort = helt omöjligt. Slutar med att jag drämmer till Emelie i huvet så att vi båda faller hejdlöst och (nästan) dör av garv xD
En annan jävligt kul grejj var att när alla var helt döda mot slutet av kvällen så hör jag Sleeping in my car med Roxette på radion, o jag som e helt såld på Roxette höjer till max o börjar dansa som en dåre o lyckas få med mejj alla o haka på :D Detta resulterar i en astyff video x'D

E hos Jaxx nu o ska snart dra till Agnes :D Hon ska hjälpa mejj med o skaffa en najz design till min header. Muahaha xD
Så tack o hejj leverpastejj så länge ;) <3


Jag, Jaxx o Agge ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0