Natt/Morgon-inlägg

Bajs kan inte sova, hatar när jag inte kan sova, och det har blivit mer utav det under den senaste tiden..
Jag tror jag tänker för mycket på allt. Jusst nu känns min verklighet ganska konstig, behöver nog få lite mer kontroll över saker och ting tror jag, då borde jag kunna sova bättre :)

Tänkte iafall lägga in en liten lista i brist på annat o göra, hehe x)


Vad blir ditt namn baklänges?
akcebeR

Har du gjort en snöängel i år?
Hmmm kan ha vart i år eller slutet av förra året, det snöade ju fan ända inpå April månad xD

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Under en natt vid två tillfällen när jag var mindre, inget alvarligt dock

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Nja, inte sånt som jag velat ska hända i förväg, men  det finns saker har hänt som faktiskt varit som en dröm

Tycker du att sengångare är söta?
Sid i Ice Age!!! :D <3

Har du någon gång testat karate?
Nope x)

Första sporten du gick på?
Basket…ne gymnastik innan det föresten x)

Minimorötter eller pommes frites?
Väljer lätt fett! :D

Vad längtar du mest till just nu?
Det förflutna kanske?

Hur gammal har du tänkt bli?
Hundra!

Har du haft vattkoppor?
Si.

Vad drömde du inatt?
Massa shit, orkar inte berätta, drömmer alltid en massa skumma saker xD

Vilken tv-serie är bäst?
SOUTH PARK!!! :D

Vad åt du senast?
Köttfärssåsochspagetti! :D MUMS!

Höga eller låga strumpor?
Inga! Barfota ska det va på sommarn ^^

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Spindlar och att vara ensam

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Måste jag väl ha gjort nån gång så jävla mycket mjölk som jag dricker x)

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Ljusblått, vita blommor


Bikini eller baddräkt?
Naken! :D Haha xD

Snyggaste läraren?
Hmmm måste väl vart träslöjdslärarn i min förra skola då som hette Andreas Enbuske…eller han var väl mer cool kanske, han hade töjning i örat så kan kunde se rakt igenom det :D

Är du mörkrädd?
Ne

Ne nu ska jag tvinga mej själv o sova!

Kommentarer
Postat av: Majalis

haha, ja helt plötsligt är det en massa saker som man "behöver" x''D

2010-08-04 @ 00:45:24
URL: http://smajlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0