ACE OF BASE

Tjoho Partypeople! :D

Jusst nu sitter jag Jackie och Emilia på rad med varsin data i högsta hugg och lyssnar på Ace of base!
"It's a beautiful life, oohh ohhhoooooohhh"
Vi befinner oss på hennes landställe som ligger på Muskö :P
Ne men seriöst vi har inte bara vart datanördar xD
Vi har faktiskt varit väldigt produktiva :D
Hittils har vi åkt vattenskidor, spelat massa sällskapsspel, ätit samt uppdaterat varandra om våra sommarlov ;)
Och ännu mer produktiva ska vi va! ikväll ska vi laga tacos och om Jackie får sin vilja igenom även jogga *villintevillintevillinte* haha men nej jag e inte lat...errmmmm...men det regnar faktiskt ute x)

Okej då till dagens outfit! :D x"D

Yeah Bekka goes Pink/Zebra Gööööööörl!

Okej x) Nu till lite mer relevanta seriösare bilder --->






Ajöken alla spöken! >.<


Kommentarer
Postat av: Anonym

VI SKA VISST JOGGA! :D :D :D

haha nejmen seriöst vi är inget annat än BÄST på att åka vattenskidor. Nu jävlar tar vi Muskö med storm ;) ;) PUSS

2010-08-07 @ 19:08:08
Postat av: JAQUELINE

JAG, JACKIE SKREV DEN FÖRRA KOMMENTAREN :D :D

2010-08-07 @ 19:08:57
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Haha du fick inte din vilja igenom att jogga!!! :D

Men nu har jag dåligt samvete att jag inte jogga där så ska jogga imorrn xD



Tack för en superhelg Jax!!! :D

2010-08-09 @ 14:00:51
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: jaqueline

TACK SJÄLV :D :D :D

2010-08-10 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0