Julafton

Ja så var det då Julafton igen. Det var väl trevligt. Inte på samma sätt som när man var liten. Då var det magiskt. Men ändå trevligt på sitt sätt. Snö fick vi ju även i år iafall. Men bajs min plupp i läppen lossnade idag så har gått runt som ett retard hela dagen med plåstertejp på xP
Ska dra till Punkt Shop imorgon o fixa ny plupp. Hanna trodde att dem borde ha öppet då iafall. Tänker fan inte låta min awesomea julklapp växa igen o bara bli ett minne...Blä hemska tanke! xO

Vi var och hälsade på farfar på sjukhuset med idag. Stackarn, kunde inte vara med och fira julafton med oss. Han såg så ynklig ut...pappa tror att han inte kommer därifrån. Usch, farfar har alltid varit så stark. Han ska klara det här. Spelar ingen roll att han e snart 90...han är för glad och snäll för att få må såhär dåligt :S Vi gav honom lite pepparkakor iafall, men han var inte hungrig...Men ölen slurpade han iafall i sej som han fick ^^ Alltid något.

Nu ska jag spela Wii med småsyrrorna iafall. Natalie fick Super Mario Galaxy 2. OMGOMGOMG!!!!!!! xD Älskar det första spelat :D <3 O har hört att detta ska va grymt bra :D (Säger spelnörden...ermmm...)


Ojah fick denna skiva av småsyskonen, han e så fin på bilden iiiihh. Ska spela sönder den! :D

Men ja solong sålänge och God Jul och hoppas ni haft en trevlig julafton :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Stackars farfar! :( fan vad synd...



Men kul med skivan! Måste berätta om min jättekonstiga dröm sedan!



God jul!

2010-12-25 @ 12:36:35
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Jo :/ Men han blev glad att vi hälsa på iafall ^^

Haha du skulle ju berättat när jag var hos dej och hämtade kasettterna xD

Eller vänta gjorde du det? o.O

2010-12-26 @ 19:06:24
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0