Medvetande strömmar...

Blöh är sjuk, men ska gå imorgon, tänker ta mej fan inte missa en till bildlektion :O
Har inte feber längre iafall men halsen e fortfarande lite cp, men vaffan xP
Sitter o pluggar, yaaaye -.-
Och då jag kollade min anteckningsbok såg jag anteckningarna från förra Svenska lektionen.
vi håller på med Modernism där nu och läser om massa flumm författare. I alla fall så var det en som hette Franz Kafka, och han brukade skriva utan punkt och kommatecken, hah helt sjukt. Han srev typ ner sina tankar, som ett slags medvetande strömmar, bara låta allt komma till en helt obehindrat lixom. Vi skulle göra det iafall och det var riktigt skönt :)
Tänkte lägga upp det jag skrev i varje fall ;P

Är hungrig åt ingen frukost får skylla mig själv att jag prioriterar att sova på morgonen går det jävligt bra inte lika bra på kvällen vänder alltid på dygnet på helgerna var uppe till fem i lördags och åtta på morgonen i fredags way to go Rebekka fan vill ta hål i läppen nu det är så sjukt snyggt men jag måste få pengar först jobbar på posten ska jobba ikväll i julklappkommer jag säkert få pengar med då har jag råd att att ta hål posten är ganksa kul för ett jobb måste arbeta med PA också fick ascoola små läskburkar av Agnes idag dem kan man kanske göra halsband utav baah längtar till jullovet vi har så stört mycket plugg just nu men men det får funka det är nittio procent vilja som jag brukar säga de andra tio är kunskap vi ska åka pulka på lördag det kommer bli jävla najs och dricka glögg och käka pepparkakor efteråt troligtvis hos Hilda fan vad glögg är gott fast i år är tydligen smaken saffran bajs hatar saffran hoppas vi dricker någon annan sort fan vad kallt det är sitter med vinterkläder på mig inomhus haha ute är det med kallt det ryktas om att det kommer bli kallare än förra vintern.

Doez thiz make zenze? xD
Haha det gjorde det då jag skrev det iafall.
Undrar hur han Kafka snubben ser ut, har för mej att han såg ball ut i boken, ska leta upp en bild på han ;)...

Here we go!

Jo cool hatt, fasst han såg ballare ut i boken...om jag inte nu blandar ihop han med nån annan författare x)

Nej nu skall jag dricka Blåbärs-Te och fortsätta plugga.
HEJDOOOW! ;D

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag tycker att du ska stanna hemma imorgon och bli frisk :) Anna lena är sjuk och vi kommer ha redovisning först nästa vecka istället!

2010-12-02 @ 18:25:04
URL: http://hildasbilder.webb.se
Postat av: majalis

Sv: Haha, jo det är han xD

2010-12-03 @ 01:22:37
URL: http://smajlis.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Blir hemma idag, har fortfarande ont i halsen :'(

Bläh måste va med å pulka imorgon ju xO

Och e ändå klar med mitt (min nure xD) ägg ;)

2010-12-03 @ 08:23:12
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Majalis: Haha ofta xD

2010-12-03 @ 08:23:51
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0