Skåne here I come! ;D

TJAAAAAAA! :D

Japp, så bär det av till Skåne dårå. Imorgon. själv o.O
Har aldrig åkt tåg själv förr, inte sånna där långdistanståg då altså. Fan ska ju byta i Göteborg o allt x)
Hoppas att det inte e en massa förseningar bara :S
Hmmm får iafall gott om tid att jobba med PA på tåget (Tack för kasettbanden jag fick idag Agge :D) Skulle kunna måla dem med akryl på tåget :)
En liten random instickare: Har en plupp i min läpp nu...fick låna en av Elin, ermmm...hahaha XD
Så det e bra, då har jag ju något altt sysslesätta mej med ett tag iafall xD Får inte glömma o ladda iPoden bara!
Fuck jag vet att jag kommer bli uttråkad efter ett tag iafall...Hatar o va själv för långa stunder T.T
Aja jag överlever nog x)
Det ska iafall bli jättekul och få träffa Mormor :) <3
Synn bara att jag missar nyår med vännerna här hemma, och än värre firandet utav Frajdahs artonårsdag xO
Jag kommer iafall vara där mentalt Frida!


Hahas bild på Åke som Jultomte i Skåne förra julen x) Har ni någonsin sett en mer awesome jultomte? xD Röd basker istället för tomteluva is the shit!

Ne nu ska jag packa klart det sista, har lite kvar :P
Tjolahopp tjolahejhå på dej då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0