JAG FICK MV(FUCKING)G I GEOMETRI!!! o.O x''''''''''D + Lite nostalgi :)

Nu e det bevisat! Jag är matematiskt smart! eller det finns hopp...eller nått sånt x'D
De ja vill säga e att det ju faktiskt börjar gå bra för mig i matten :O
De e helt sükt!...Fasst om ja tänker efter måste de ju ha o göra med att jag börjat gå på extramatten...
förstår ju lixom då! :D WEEEEEY!!! :'D
Råder alla som inte e några ljushuven gällande matte att faktiskt gå på extramatte om ni har det. Det hjälper! ;)
Detta är för mig ett historiskt ögonblick, första gången som jag NÅGONSINIVÄRLDSHISTORIEN får MVG på ett matteprov...har ALDRIG fått de förut!
E fortarande i chocktillstånd o.O
Måste fan ta o smälta det här x')
Här kommer i varje fall bildbevis (ja ja e nörd x'D)





Jag är STÖRT glad!!!!!!!!!! x'''D

I övrigt så tänkte ja visa nåra bilder på ett halsband ja gjorde igår åt mej själv
*ego* ne men ja hade lite material sen ja gjorde ett halsband till Elin i födelsedagspresent :)
Och det + en gammal Pokémon (Ahh nostalgi! ^^) som låg o skräpa (tror den heter Pichu?) resulterade iafall i detta :P --->







Happ de va de, solong-eli-långkalsong! :D




Kommentarer
Postat av: jaqueline

du är ju helt stört bra. Hallå, MATTE B! Hur lyckas du?!?! :O <3<3

2010-02-25 @ 20:41:01
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: MICHKA x)

Grattis till MVG Rebecka (bättre kan de ju inte bli)! ;D

Önska att jag också presterade så otroligt bra..

Elin sa att du brukar gå på extramatte på måndagar/tisdagar.. kan kanske gå tillsammans någon gång ;)



//Michka ;)

2010-02-25 @ 21:38:42
Postat av: Bildrebecka

Jackie: Tack :D Haha ja ja måste ju va störd som du sa till mej på lurren idag x)



Michka: Tack ^^, Haha ja du borde oxå gå på extra matten, man lär sej mycket mer där...de tycker iafall jag ;)

Hör gärna av dej när du tänker gå så hör jag av mej när ag tänker gå ...de blir super! :D

2010-02-26 @ 18:02:48
Postat av: Mikki

haha jätte bra att du fick MVG (IG)*ondska^^*

och pokémonen har du snott av Natti XD

2010-02-26 @ 19:59:42
Postat av: Bildrebecka

You're evil -.-

2010-02-28 @ 14:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0