Årets första dopp! x'D

Ja så var det ju den tiden på året då man ska ta sitt första dopp (eller inte! x'D)
I varje fall så vare dax för oss på VGY som går Natur&Friluftsliv och göra det x)
Vi skulle lära oss hur man tar sig upp med isdubbar om man nu skulle ha oturen att hamna i plurret då man är ute på isen :P
Det var ioförsej frivilligt=Jag MÅSTE göra det!!! xD
Inte för att det varken skulle höja eller sänka mitt betyg, men man vill ju behålla sin heder...och skryta lite ;D
Höhöhö...
Det var bara 9 stycken i HELA gruppen som ville, sicka mesar (Ja ELIN TORA SOFIA JOHANSSON jag sytfar mest på DEJ!....Men jag har ont i huvet o du vet hur torr min hy blir när det e kallt ute...sure bacon x'D)
Iafall så var jag 7:a ut med att ta mej ett dopp i det blå, mmmmmmyyyysiiiiiigt värre!
Men det gick väl helt okej, ja menar ja berättar ju om det nu vilket innebär att jag överlevt?
Fasst ska inte ljuga det var svinkallt (förlåt fötter för det jag utsatte er för idag)
Men jag känner väl att jag är en erfarenhet rikare här i livet....osså lite bilder! :D









Och så avslutar jag det här inlägget med min Natur&Friluftslärare Torbjörns kommentar då jag vandrade där på isen med min ishacka som enda stöd: Men hon ser ju ut som Gandalf! :O (Skånsk dialekt x'''D)

SOLONG! :D

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, du ser ju helt iskall ut (höhö) och jättemodig! Trodde du skulle se ut så här "XO" på alla bilder haha XD

2010-01-16 @ 23:33:04
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Den lilla svarta demonen i klassen.

Fan vad jag är haxx som lyckades klura fram din blogg, haha.

Lägg upp filmen från i fredags för fan, jag vill ha den!

2010-01-17 @ 18:04:02
Postat av: Den lilla svarta demonen i klassen.

Fan vad jag är haxx som lyckades klura fram din blogg, haha.

Lägg upp filmen från i fredags vafan, jag vill ha den!

2010-01-17 @ 18:10:30
Postat av: Bildrebecka

Agnes: Hah ja ja tycker ja var fett modig xD



Renné: Belive me I will ;)

Fasst filmen måste ja få hjälp med o lägga upp xD

Men bilder kommer snart ;)

2010-01-17 @ 19:23:07
Postat av: jaqueline

JAG SER UPP TILL DIG SOM HAR BADAT ISVAK! :o

du är min idol ;)<3

2010-01-17 @ 19:34:35
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Wäjj ja har ett fan! :D

Aoutograf? :)

2010-01-17 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0