Normalt är överskattat x)

BARA FÖR ATT gör jag detta inlägg! :D
Nä men jag använde mej av detta utryck igår påväg till/från? Beachvolleyboll träningen då jag snackade med Jackie...o vi tyckte det var så klockrent utryck ;)
Ja dvs "Normalt är överskattat"
Vem fan är egentligen normal? Inte vi iafall xD
O de e så najs! Vi kan snacka om hur onormala random saker somhelst med varann utan att det bli konstigt eller verkar knäppt...kanske för att vi e lika knäppa båda två...men jusst därför funkar vi nog så bra ihop! :D
YAAAAYYYEEE!!!! :D <3
Sen måste jag bara sticka in att träningen igår var så jävla kul! :D
o fan vad bra det gick sen oxå, vi körde en turnering och jag o Jackie som var på lag vann stort...o det var knappast pga några skills kan ja säga xD Men vi äger på o sammarbeta! ;D

Iafall den största aanledningen till detta inlägg var nod denna fina bild! :D
Se och beundra! xD



Solong långkalsong! :D


Kommentarer
Postat av: jaqueline

ååååh din bild var ju fett med cool ;) ;) ;)

du är bääääääääzt. PUSS<3

2010-01-28 @ 16:50:36
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Haha tack! xD

Ne VI e BÄÄÄZZZT! x'D

2010-01-28 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0