Rebekka tipsar!

Tjena mors allesammans! ;)

Jag måste bara tipsa om en klädbutik som heter Colorez!
Dem har så jävla snygga grejer, mycket färglatt vilket passar mej som handen i handsken! :D
Jag fullkomligt älskar denna butik så måste ju dela med mej av min nyfunna lycka ;)
Dem har snygga t-shirtar, coola klockor, ryggsäckar, väskor, solglasögon plånböcker m.m.

Om du e intresserad kan du ju besöka deras hemsida www.colorez.se eller helt enkelt pallra dej till deras butik som ligger på Stora Nygatan i Gamla stan ;)
Jag skulle deffinitivt råda er till att göra det! :)

I fredags så var iafall jag där med Agnes Hanna o Frajdah för Frajdah hadde fått ett presentkort där i födelsedagspresent utav oss...Iafall så passade jag själv på att köpa mej en asball t-shirt medans vi ändå var där ;D
And yeah here it is...


 





AWESOME :D...ut o spendera pengar med er nu! x'D

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Lillsyrran Mikki

haha geek den var väldigt rebekkig XD men fin (jag har kommenterat från wii:n)

2010-01-18 @ 22:05:06
URL: http://hermelinkanin.blogg.se/
Postat av: Majalis

fan vilken cool t-shirt!!!! :D

Sv: Haha, antagligen xD

2010-01-19 @ 23:07:04
URL: http://smajlis.blogg.se/
Postat av: Elin

din lilla cooling (;

2010-01-20 @ 07:05:47
Postat av: Bildrebecka

Syrran: WTF!? Jävla spelnörd xD Men ja älskar Super Mario galaxy :D <3



Elin+Maja: Ja ja känner mej fett cool i den x) O Elin vi måste till Colorez inom en snar framtid! :D

2010-01-22 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0